Strona główna

Projekty

Strona główna

Kampania promująca e-biznes (2002)


Celem kampanii promującej e-biznes w Polsce było zachęcenie polskich przedsiębiorców do elektronicznych metod prowadzenia biznesu. Kampanię przygotowali pracownicy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Stowarzyszenia Promocji Przedsiębiorczości.


Zakres tematyczny konferencji obejmował kwestie związane z zastosowaniem e-biznesu w działalności małej i średniej firmy oraz narzędzi e- biznesu takich jak e- witryna, e-sklep czy własne strony internetowe, a w szczególności ich tworzenie, aktualizacja. Kampania miała również na celu promowanie zastosowania Internetu w biznesie i wykorzystanie niekomercyjnych rozwiązań w Internecie.


W trakcie trwania kampanii przeprowadzony został cykl 8 seminariów. Cykl wykładów, przygotowany przez partnerów kampanii (Getin.pl, CISCO, Centrum Handlu Internetowego), odbył się pod wspólnym tytułem "Zastosowanie Internetu w zarządzaniu przedsiębiorstwem".


Przedsiębiorcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw mogli wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach i konferencjach pokazujących zalety komercyjnych zastosowań Internetu. Przedsiębiorcy mogli uczestniczyć również w konkursie na najlepszą e- firmę.


Efektem kampanii było powstanie internetowego serwisu informacyjnego www.euroinfo.org.pl/e-biznes, lista dyskusyjna poświecona zagadnieniom e- biznesu. Ponadto zostały wydane dwie broszury dla przedsiębiorców: "W stronę e-biznesu", która zawiera zagadnienia związane z Internetem, handlem elektronicznym i korzyściami wynikającymi z obecności przedsiębiorstw w sieci. Broszurka została wydana w nakładzie 1000 i bezpłatnie dystrybuowana podczas konferencji. Broszura na temat "Firma w internecie", stanowiąca praktyczny przewodnik przedsiębiorcy promująca tworzenie własnych stron www. Wydana w nakładzie 1000 egzemplarzy i bezpłatnie dystrybuowana wśród klientów Ośrodków Euro Info. W 8 seminariach na terenie całej Polski uczestniczyło ok. 506 przedstawicieli sektora MSP. Kampania była również promowana przez media, czego efektem było ukazanie się cyklu artykułów w gazecie "Twój biznes" oraz prezentacja firmy która została laureatem konkursu "Najlepsza e-firma". Dodatkowo artykuły dotyczące kampanii zostały zamieszczone w "Gazecie Wyborczej" oraz Biuletynie Euro Info.

 

opublikowano: 3 kwietnia 2008 12:42

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
ul. Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów, fax: +48 17 866 12 22
Lista Telefonów Uczelni
Strona głównaDrukujDo góry